Ressursplanleggeren hjelper deg med å planlegge oppdrag og prosjekter frem i tid.
Med ressursplanen får du raskt oversikt over tilgjengelig kapasitet til enhver tid. Dette forenkler prosessen med å legge bemanningskabalen!
I kalenderen kan du endre informasjon for flere ansatte og jobber samtidig. Du har også muligheten til å dra og slippe jobber mellom dager og ansatte, samt kopiere jobber over flere dager.
Med ressursplanen har du til enhver tid oversikt over timer og prosjekter.
Automatikken i systemet gjør at du som leder kan jobbe effektivt og ha full kontroll på kapasiteten.
Fra mobilen får du tilgang til ressursplanen og kan enkelt oppdatere og endre aktiviteter på farten.
Ressursplanleggeren passer perfekt for prosjekter som ikke er basert på et detaljert budsjett. Dette er et verktøy godt egnet for elektrikere og rørleggere, bygg og anleggsbransjen og andre type virksomheter som jobber med serviceoppdrag.
Ressursplan kan også brukes for større prosjekter.
Trenger du å vite hva dine ansatte skal jobbe med, hvor mange som har ledig tid innenfor et gitt tidsrom, eller når du kan starte på neste prosjekt? Da passer dette verktøyet for din bedrift.
I ressursplanen kan ansatte se hvilke oppdrag de skal jobbe på per uke og måned, samt hvem de skal jobbe sammen med. Kanskje de klarer å planlegge å kjøre sammen til enkelte oppdrag?
Er du bedriftsleder eller prosjektleder, kan du enkelt planlegge i ressursplanen. Vi har gjort tilgangsstyringen enkel, slik at det i hovedsak er prosjektledere som står for planleggingen.
I ressursplanen kan du enkelt filtrere visningen slik at den passer for ditt behov. Filtrer på avdeling, ansatt, prosjektleder og prosjekter, og sjekk hva som er planlagt innenfor et gitt tidsrom. I tillegg kan du filtrere slik at du ser planlagte jobber per uke eller per måned.
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!