
Kapittel 2: Kom i gang
2.3 Mitt abonnement
Under «Selskap» i hovedmenyen i Tripletex ligger «Mitt abonnement». Her finner du informasjon om:
- Fakturahistorikken mellom Tripletex og selskapet du er logget inn på
- Hvilken pakke selskapet har
- Hvilke moduler og tilleggstjenester som er aktive. Her kan du også aktivere tilleggstjenester. Noen anbefalte tilleggstjenester er sending- og mottak av EHF-fakturaer, bankintegrasjon og fakturatolk.
- Mulighet for å oppgradere og nedgradere abonnementet. Du har også muligheten til å avslutte abonnementet.
Du kan også se på videoen under for å lære mer om «Mitt abonnement»:

Endre fakturamottaker
For å endre hvem som mottar faktura fra Tripletex (om det er byrået eller kunden), må du kontakte support.
Vi trenger bekreftelse på e-post fra både den nåværende og den nye fakturamottakeren, sendt til support@tripletex.no.
Endre fakturadetaljer
Hvis du vil endre hvordan klienten skal motta fakturaer fra Tripletex, samt e-postadresse for fakturaer og purring, kan du gjøre følgende:
- Gå inn på Selskap > Mitt abonnement.
- Bla ned til Fakturainformasjon > Fakturadetaljer.
- Legg inn ønskede endringer og klikk på «Oppdater fakturadetaljer».
Les mer om andre spørsmål til faktura fra Tripletex på hjelpesenteret.