Kapittel 2: Kom i gang

2.3 Mitt abonnement

Under «Selskap» i hovedmenyen i Tripletex ligger «Mitt abonnement». Her finner du informasjon om:

    • Fakturahistorikken mellom Tripletex og selskapet du er logget inn på
    • Hvilken pakke selskapet har
    • Hvilke moduler og tilleggstjenester som er aktive. Her kan du også aktivere tilleggstjenester. Noen anbefalte tilleggstjenester er sending- og mottak av EHF-fakturaer, bankintegrasjon og fakturatolk.
    • Mulighet for å oppgradere og nedgradere abonnementet. Du har også muligheten til å avslutte abonnementet.

Du kan også se på videoen under for å lære mer om «Mitt abonnement»:

Endre fakturamottaker

For å endre hvem som mottar faktura fra Tripletex (om det er byrået eller kunden), må du kontakte support. 

Vi trenger bekreftelse på e-post fra både den nåværende og den nye fakturamottakeren, sendt til support@tripletex.no.

Endre fakturadetaljer

Hvis du vil endre hvordan klienten skal motta fakturaer fra Tripletex, samt e-postadresse for fakturaer og purring, kan du gjøre følgende:

  1. Gå inn på Selskap > Mitt abonnement.
  2. Bla ned til Fakturainformasjon > Fakturadetaljer.
  3. Legg inn ønskede endringer og klikk på «Oppdater fakturadetaljer». 

Les mer om andre spørsmål til faktura fra Tripletex på hjelpesenteret