Purring og inkasso har aldri vært enklere! Tjenesten AutoCollect finner du sømløst tilgjengelig i Tripletex. Det er enkelt å komme i gang, og med automatiserte inkassoløp får du betalt raskere. Du velger selv hvilke fakturaer som skal følges opp, og kan utsette og stoppe prosessen underveis.
Du aktiverer tjenesten på 1-2-3. Signer avtalen og send din første faktura til purring allerede i dag!
Enkelt å bruke! La tjenesten gjøre fakturaoppfølgingen for deg.
Tjenesten er sømløst integrert i Tripletex. Smart og enkelt.
Når purring og inkasso går automatisk – ja, da kan du bruke tiden på det som er gøy!
Det koster deg ingenting å bruke tjenesten. Du får i tillegg gratis support.
Andre kunder gir tjenesten en score på hele 4.7 av 5 mulige. Sluttkundene, det vil si skyldnere, gir tjenesten 4.3 av 5 mulige
Ved å ta i bruk automatisert fakturaoppfølging i Tripletex sparer du både tid og får full kontroll på utestående beløp. Tjenesten gjør jobben for deg, det eneste du behøver å gjøre selv, er å velge hvilke fakturaer som skal følges opp.
Å ta i bruk AutoCollect er både kostnadsfritt og enkelt. Det er ingen oppstartskostnader knyttet til tjenesten, og det koster deg ingenting å sende fakturaer til purring. Har du behov for hjelp underveis, så får du gratis support. Du har i tillegg full kontroll på hele prosessen, og kan selv velge å utsette og stoppe videre oppfølging ved behov.
Automatiserer du purring og inkasso er sjansen større for å få betalt på et tidligere tidspunkt. Med AutoCollect får kundene dine i tillegg en forutsigbar fakturaoppfølging av en profesjonell 3. part, hvor målet er å bevare det gode kundeforholdet ditt.
For å løse purre- og inkassosaker raskt, er det avgjørende at vi har mest mulig informasjon om de aktuelle kundene. Sørg derfor for at telefonnummer, e-post, organisasjonsnummer til bedriftskunder, samt fødsels- eller personnummer til private kunder legges på kundene deres, der hvor dere har denne informasjonen.
Det viktigste er at oppfølgingen av faktura blir satt på vent frem til uenigheten er avklart. Det vil deretter være forskjell på om kunden har meldt fra om uenigheten før eller etter at den er sendt til oppfølging.
Dette gjør du hvis du har fått en klage før fakturaen er sendt til oppfølging:
Dette gjør du hvis du får en klage etter at faktura er sendt til oppfølging:
I AutoCollect kan du selv velge hvilke faktura(er) du ønsker å sende videre til oppfølging. Du kan derfor utelukke enkelte faktura eller kunder etter eget ønske.
Bli bedre kjent med tjenesten – se webinaret «Slik automatiserer du purring og inkasso i Tripletex»
Kontakt oss for en gratis og uforpliktende demo hvor vi viser deg hvordan du kommer i gang.
Vi har flere brukerartikler og nyttige tips om hvordan AutoCollect fungerer.
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!