Med elektronisk bilagsmottak kan du enkelt og trygt motta elektronisk faktura via en unik e-postadresse. Når leverandører og andre sender faktura til deg blir alle bilagene lagret i ditt bilagsmottak i Tripletex, og vil aldri gå tapt.
Elektronisk bilagsmottak

Motta bilag direkte i Tripletex
Enkelt og funksjonelt
Automatiske rapporter
Elektronisk arkivering
Enklere å overholde frister

Opplev fordelene med elektroniske bilag
Alle dine elektroniske bilag arkiveres digitalt i Tripletex. Det gjør det svært enkelt å samarbeide med regnskapsfører og revisor. I tillegg har du alltid tilgang til bilagene, uansett hvor du befinner deg.
Du er pliktig til å lagre dine bilag i minst fem år. Digital lagring sparer deg for plassen fysiske permer opptar. Dessuten er det en trygg oppbevaring av bilag da ingen tyv, flom, brann eller hevngjerrig eks vil kunne true dem.
Hvordan aktiverer du elektronisk bilagsmottak i Tripletex?
Du kan aktivere elektroniske bilag ved opprettelse av Tripletex-konto. Du kan også til enhver tid aktivere denne tjenesten når du er logget inn i Tripletex. Klikk deg inn på «Selskap», “Mitt abonnement” og aktiver elektroniske bilag.