API 2.0

– utforsk alle mulighetene i systemet og gjør hverdagen enklere

Tripletex API 2.0 er Tripletex’ nye API. API-et støtter foreløpig timeføring, hovedbok, bilag, ordre og faktura. Flere moduler vil bli lansert fortløpende, og du vil alltid finne en oppdatert road map for API-et på denne siden. 

 

API-dokumentasjon

Her kan man se alle mulighetene som ligger i API-et, samt dokumentasjon for API 2.0. Dokumentasjonen er basert på API-rammeverket Swagger.  Klikk her for å se.

 

Hvordan benytter jeg API-et?

Kartleggingsskjemaet er første trinn i prosessen for å benytte API-et, og i skjemaet registreres bl.a. selskapsinformasjon og litt informasjon om den planlagte integrasjonen. På bakgrunn av svarene som legges inn i kartleggingsskjemaet, vil Tripletex bedømme om integrasjonen kan finne sted.

Kartleggingsskjema

 

Roadmap

Her kan du se hvilke moduler vi nå jobber med, og når det er planlagt at disse skal lanseres.

 

Lønn: Følgende funksjonalitet er planlagt lansert tredje kvartal 2017: Ansatte, lønnsbilag, lønnsutbetalinger,  skatt, feriepenger, prosjekt, avdeling, timer og feriesaldo.

Prosjekt: Vil påbegynnes i tredje kvartal 2017

Denne roadmapen reflekterer nåværende prioriteringer og vil være gjenstand for fortløpende prioriteringer, og endringer kan derfor forekomme. 

 

Tilbakemeldinger/ønsker

I dette skjemaet kan du rapportere inn ønsker knyttet til det eksisterende API-et, samt ønsker om planlagt funksjonalitet.

API-relaterte spørsmål dekkes ikke av vår supporttjeneste, men du kan også bruke vårt tilbakemeldingsskjema dersom mener at den tekniske dokumentasjonen ikke er dekkende eller at API-et ikke oppfører seg som forventet.

 

Vil du holde deg oppdatert?

I versjonsloggen kan du se hva som er nytt i hver nye API-lansering. Klikk her for å se. 

Meld deg på vårt nyhetsbrev, så får du informasjon fortløpende om alle større lanseringer.