Regnskapsprogram for konsulenter

Visste du at Tripletex er et av de mest populære regnskapssystemene for konsulenter? Her ser du hvorfor Tripletex er riktig verktøy for å få kontroll på økonomien!

Få full kontroll på prosjektene dine

Tripletex er et komplett økonomisystem med kraftige prosjektverktøy innebygd.

Samle alt på ett sted

Jobb på farten

Koble sammen systemene

Prosjektfunksjonalitet

Enkel timeregistrering

Vi hjelper deg å flytte!

Se din faktureringsgrad

Superenkel viderefakturering

Frigjør tid

Frigjør tid i arbeidshverdagen og få den fleksibiliteten du trenger: Med Tripletex får du et komplett økonomisystem med et funksjonsrikt prosjektverktøy innebygd. Før timer og utlegg på farten og koble de direkte til rett prosjekt. Du kan også opprette underprosjekter, for å enkelt dele prosjektet opp i flere faser. Med alt samlet i ett system får du bedre oversikt og kontroll, som igjen gjør at du kan ta presise og lønnsomme beslutninger.

Skreddersydd for konsulenter

Regnskap, fakturering, lønn, reiseregning, timeføring og prosjekt: Tripletex er et komplett regnskapssystem med all funksjonalitet du kan forvente – og mer til. Med Tripletex kan du få verktøyene til å spille på lag: Du kan koble deg til over 100 andre systemer, slik at du får en sømløs opplevelse i en komplett løsning. Med vår smarte app kan du scanne kvitteringer som tolkes automatisk, registrere arbeidstimer på farten, automatisk beregning av diett og mye, mye mer!

Kraftig prosjektfunksjonalitet

  • Du kan enkelt opprette prosjekter med deltakere, kunder, ordrer og fakturaplaner
  • Med løsningen for direkte betaling går fakturering av prosjekter praktisk talt av seg selv
  • Du viderefakturerer enkelt kostnader på prosjekt ved registrering av leverandørfaktura
  • Prosjektdeltakere fører timer og kostnader og knytter de direkte til prosjekt og underprosjekt.  
  • Med den intuitive appen kan timer føres fra hvor som helst, når som helst.
  • Automatikken i løsningen gjør at du som prosjektleder kan følge prosjektenes utvikling uten å måtte gjøre noe manuelt arbeid
  • Fakturagrunnlaget blir oppdatert automatisk ved endringer og rapportene oppdaterer seg selv. Enklere blir det ikke!

Ofte stilte spørsmål og svar

Hvorfor ha prosjekter og regnskap sammen?

Ved å kombinere prosjektfunksjonalitet med resten av regnskapet slipper du å forholde deg flere ulike systemer, samtidig som du vil spare mye tid ved hjelp av smart automatikk.

Kan jeg selv velge hvor mye regnskapsfører skal se?

Ja, du kan gi regnskapsfører ulike tilganger. Så kan dere bli enige om hvor mye eller lite du vil gjøre selv, og hva regnskapsfører skal gjøre.

Kan vi samle all dokumentasjon i Tripletex?

Ja. Bilder, dokumenter og tegninger kan skannes i løsningen. Alt blir lagret på ett sted, slik at du kan laste opp dokumenter og bilder som skal sendes som vedlegg.

Snakker Tripletex med andre systemer?

Ja, Tripletex er integrert mot en rekke andre systemer. De kobles sammen, og du trenger kun å legge inn informasjonen i ett system. Systemene utveksler deretter informasjon seg imellom. Smart og tidsbesparende! Se alle systemene du kan koble til på denne siden.

Hvilke formater kan jeg sende faktura på?

Du kan sende faktura som EHF, eFaktura, Vipps, e-post eller brev.

Kan Tripletex hjelpe meg å finne regnskapsfører?

Klart vi kan! Klikk deg inn partnerkartet vårt, der kan du finne en regnskapsfører som kan hjelpe deg og din virksomhet med regnskap og økonomiske tjenester.

Ta en prat med oss!

Ønsker du å høre mer om hvordan Tripletex passer din bedrift? Legg igjen nummeret ditt her, så tar vi kontakt med deg!

Book et møte

Bruk kalenderen under til å booke inn et møte som passer deg. Vi ses!