Med denne integrasjonen er det enkelt å følge opp utestående fordringer – uavhengig av om du driver en bedrift eller er regnskapsfører med klienter. Tjenesten er sømløst innebygget i Tripletex, og er enkel å bruke.
Med AutoCollect har du full kontroll på hele innfordringsløpet. Tjenesten er automatisert, men du velger selv hvilke fakturaer du vil sende til purring. Du kan starte, utsette eller stoppe oppfølgingen etter behov. Det er enkelt å følge status underveis inne i Tripletex, og du har kun én reskontro å forholde deg til. Tallene hentes direkte fra Tripletex slik at kundereskontroen til enhver tid er oppdatert i sanntid.
Både du og kunden din får tilgang på egne portaler. I kundeportalen kan du kommuniserer med saksbehandlerne, finne detaljert informasjon og hente ut rapporter. I sluttkundeportalen MinSide, får dine kunder full oversikt sine saker. Der kan kunden se ubetalt beløp med tidslinje over hva som har skjedd i saken, samt se eller be om fakturakopi, chatte og betale direkte i portalen.
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!