Handyman

Handyman er integrert med en toveis kommunikasjon med prosjektmodulen i Tripletex, for daglig oversikt over prosjektenes time- og materiellforbruk, samt kunder, leverandører og annen viktig informasjon.

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Handyman er blitt et av de viktigste verktøyene for den moderne håndverkeren. Her får du fullstendig oversikt over planlagte hendelser, kan gi tilbud ute hos kunden, fakturere timer, materiell og dokumentere med blant annet bilder, sjekklister og samsvarserklæring – alt via telefon, PC eller nettbrett.

Handyman integrert med Tripletex gir deg en sømløs digital kommunikasjon mellom de som sitter på kontoret og de som jobber ute.

Handyman er modulbasert og kan tilpasses bedriftens behov. Det er enkelt å legge til, eller endre moduler, for Handyman er ment for å vokse sammen med bedriften. Har du behov for å levere avanserte vedlikeholdstjenester vil Handyman’s Service-modul hjelpe til med dette.

Slik deles dataen

Tripletex
Handyman
Ansatte og avdelinger
Tilleggskonfigurering av rettigheter og andre innstillinger gjøres i Handyman
Tripletex
Handyman
Leverandører og produkter
Prislister benyttes ved registrering av materiell på Handyman Mobile
Tripletex
Handyman
Prosjektkategorier, lønnsarter
Registrering av diverse kostnader som ikke er timer, og samkjøring av kategorier med Tripletex
Tripletex
Handyman
Prosjekter
Oppdaterte prosjekter med timeføring og materiellforbruk og utvalgte rapporter og dokumenter. Nye prosjekter kan opprettes i Handyman
Tripletex
Handyman

Hvordan kommer jeg i gang?

For å komme i gang, ta kontakt med GSGroup AS på:
Telefon: 22 00 40 00
E-post: kundeservice@gsgroup.no

NB: integrasjonen krever at du har Komplettpakken eller bransjeløsning (VVS/Elektro) i Tripletex

Integrasjonspartner

GSGroup AS
Adresse:
Lilleakerveien 2C
0283 Oslo