Med Tripletex får du et alt-i-ett arbeidsverktøy tilpasset elektrobransjen med ordre- og prosjektstyring, timeføring, regnskap, fakturering, lønn og reiseregning. Tripletex Elektro gir deg all funksjonaliteten du trenger, og tilgang uansett hvor du er.
Ønsker du å ta en rask og uforpliktende prat med oss om elektro-funksjonalitet for din bedrift?
Book et møte når det passer deg.
Gjelder nye kunder.
Med flere innebygde kontrollskjemaer og sjekklister tilgjengelig direkte i Tripletex, finner du raskt frem til det kontrollskjemaet du har behov for. Medlem av NHO Elektro (Nelfo)? Disse støtter vi selvfølgelig også!
Med grossistintegrasjon i Tripletex holder du enkelt oversikt over oppdaterte produktlister, priser og rabattavtaler. Vi oppretter i tillegg automatisk grossisten som en leverandør i Tripletex.
Med den intuitive appen er det enkelt å registrere timer på farten, og knytte de opp til riktig prosjekt. I tillegg kan du skanne reiseregninger, utlegg og kvitteringer – appen tolker bilagene, slik at jobben blir mye enklere for deg.
Med ressursplanen i Tripletex har du til enhver tid oversikt over tilgjengelig kapasitet. Planlegg oppdrag og prosjekter frem i tid – også fra mobilen.
Få en bedre oversikt over kostnader og inntekter med Tripletex Elektro. Ved å samle alle de funksjonene du trenger i ett system sparer du mye tid og penger, og får bedre kontroll over lønnsomheten og økonomien.
Med prosjektstyring i Tripletex får du full oversikt over lønnsomheten i prosjektene dine. Med løpende oppdatering på antall førte timer, kostnader, inntekter, lønnsomhet og dekningsgrad, gir det deg et godt grunnlag for å ta beslutninger underveis i prosjektene. Bilder og andre vedlegg kan også kobles til det prosjektet du ønsker.
Med lønn og regnskap i samme system, er regnskapet alltid oppdatert. Tripletex gjør lønnskjøring enklere, med automatiserte prosesser og en smidig godkjenningsflyt. Kjør lønn til alle ansatte på én gang, når du selv måtte ønske.
Tripletex er bygget for at prosjektfakturering skal gå på skinner. Fakturagrunnlaget oppdateres automatisk når timer og utlegg er ført, det er enkelt å viderefakturere og vi støtter alle formater for både innkommende og utgående fakturaer. Som for eksempel EFO/NELFO. I Tripletex kan du også sette purring og eventuell inkasso på autopilot for å sikre at du får pengene dine i tide.
Med lager og logistikk i Tripletex får du en brukervennlig løsning, uavhengig av om du har enkle eller mer avanserte behov. Du får tilgang til en rekke smarte funksjoner tilpasset din bedrift, og mulighet til å sette opp automatiserte prosesser.
Gjør jobben raskere ved å koble populære verktøy som Speedycraft, Handyman, Ahlsell, Gripr og Autogear direkte til regnskapsprogrammet ditt. Unngå dobbeltarbeid og reduser feil ved å slippe å taste inn den samme informasjonen flere ganger. Tripletex har integrasjoner med over 200 systemer. Se oversikt over hvilke fagsystemer vi støtter.
Ønsker du å høre mer om hvordan Tripletex passer til din bedrift? Legg igjen nummeret ditt her, så tar vi kontakt med deg!
Δ
Nedenfor finner du oppdaterte priser for 2024. Vi har spesialavtaler med flere bransjeforeninger. Ta kontakt med oss dersom du har et medlemskap og ønsker å få høre mer om hva vi kan tilby.
Merk: I tillegg til månedsprisen kommer etableringskostnad på kr 2200,-. Alle priser er eks. mva.
Ja. Bilder, dokumenter og tegninger kan skannes i løsningen. Alt blir lagret på ett sted, slik at du kan laste opp dokumenter og bilder som skal sendes som vedlegg.
Ja, du kan opprette prosjekter med deltakere, kunder, ordrer og fakturaplaner..
Ja, Tripletex er integrert mot en rekke andre systemer. De kobles sammen, og du trenger kun å legge inn informasjonen i ett system. Systemene utveksler deretter informasjon seg imellom. Smart og tidsbesparende!
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på om Tripletex Elektro passer bedriften din? Snakk med meg!