Utvalgte produktnyheter

Siste produktnyheter

Godkjenning av ferieplan

Publisert 21.06.2022

Nå kan ledere godkjenne ferieplanen til sine ansatte. Dersom en ansatt fører inn nye feriedager i ferieplanen, vil disse feriedagene bli tilgjengelig for godkjenning for den ansattes leder.

Automatisk henting av land på ny kunde/leverandør

Publisert 10.05.2022

Når du oppretter en ny kunde eller leverandør hentes land nå automatisk fra Brønnøysundregisteret (Brreg), slik at du slipper å fylle inn dette manuelt.

Utvidet mal for regnskapsførere

Publisert 21.04.2022

Rollen “Kan sende betalinger til betalingsoversikten (gjelder ikke lønnsutbetalinger)” er lagt til malen “Regnskapsfører”.

Mitt Abonnement

Publisert 13.09.2021

«Vår kundeside» har blitt relansert som «Mitt Abonnement» og gjør det nå enda enklere å administrere ditt kundeforhold med Tripletex.

Enklere oppsett av integrasjoner mot inkassoselskaper

Publisert 25.08.2021

Det er nå enklere å sette opp integrasjoner mot de API-integrerte inkassoleverandørene.

Enklere tildeling av roller

Publisert 20.08.2021

Nå er det enda enklere å tildele tilganger og rettigheter til ansatte i Tripletex.

Inaktive avdelinger

Publisert 11.06.2021

Det er nå mulig å sette avdelinger inaktive

Forenklet måte å gi tilgang til regnskapsbyrå

Publisert 09.04.2021

Vi har nå forenklet måten kunder kan gi tilgang til et regnskapsbyrå i Tripletex-kontoen sin.