Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider og kombinerer denne informasjonen med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.
Når bilag slettes i bilagsmottaket vil disse bilagene nå havne i “slettede bilag”.
Her blir de liggende i 90 dager, før de slettes permanent. I løpet av denne perioden kan man manuelt gjenopprette eller permanent slette bilagene i Slettede bilag.
Et nytt backendsystem i bilagsmottaket er nå rullet ut og bidrar blant annet til opptil 80-90% raskere hastighet fra du sender inn e-post til du mottar det i bilagsmottaket (fra ca 35 til ca 5 sekunder).
Vi har lansert en ny onboardingsflyt til bankintegrasjon via AutoPay.
Det vil være ulike løp i veiviseren basert på hvilken rolle (regnskapsfører, ansatt, styreleder etc.) som utfører onboardingen. Målet med denne leveransen har vært å kraftig forenkle prosessen med å sette opp integrasjon mellom Tripletex og banken.
Nå får du også treff fra hjelpedokumenter og support i det globale søket. Samtidig utelates inaktive kunder og leverandører fra søkeresultatene for en enda bedre søkeopplevelse.
Vår helt nye, globale søkemotor blir i dag aktivert for 15 % av våre brukere. Hvis du er blant de heldige utvalgte, så vil du nå kunne søke på tvers av løsningen og få grupperte treff, som f.eks. kunder, leverandører, produkter, fakturaer og ansatte.
For å søke klikker du på forstørrelsesglasset oppe til høyre i ikonmenyen. I den første versjonen vil du ikke få søketreff på bilag og oppgaver.
Den nye søkefunksjonen vil om kort tid bli aktivert for alle Tripletex-brukere.