Adminkit

Adminkit er det eneste verktøyet som samler arbeidet med HR, personaloppgaver, avtaleforvaltning og GDPR-dokumentasjon, slik at du får kontroll og sparer masse tid.

Kategori

FagsystemerHRM

Integrasjonspartner

Adminkit

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Integrasjonen mellom Adminkit og Tripletex muliggjør sømløs datautveksling ved oppstart og ved behov manuelt. Enhver endring utført i Adminkit kan overføres til Tripletex med kun et knappetrykk.

Adminkit er utviklet for små- og mellomstore bedrifter, fokusert på å effektivisere arbeidsdager med mange ulike oppgaver. Helt uten oppstartsgebyr og en lynrask oppstart på bare 5 minutter, er Adminkit enkelt å ta i bruk.

Med Adminkit får du tilgang til et omfattende sett med funksjoner, inkludert:

  • Personalinformasjon
  • Arbeidskontrakter
  • Digital signering
  • Ferdige malverk
  • Ferieplanlegging
  • Fraværsregistrering
  • Avtaleforvaltning
  • GDPR-dokumentasjon
  • Integrasjonen til Tripletex inkludert
  • Og mye mer

✅ Fra kr.49,- per bruker per måned
✅ Ingen bindingstid

Prøv gratis i 10 dager👍

Slik deles dataen

Tripletex
Adminkit
Ansatt
Overfører og synkroniserer ansattinformasjon begge retninger.
Tripletex
Adminkit

Hvordan kommer jeg i gang?

Integrasjonen er enkel å sette opp:

  • Logg inn eller opprett bruker i Adminkit på www.adminkit.no
  • Gå til menyen øverst og velg integrasjoner
  • Velg Tripletex
  • For det neste steget trenger du å hente brukernøkkel i Tripletex
  • Lim inn brukernøkkelen
  • Velg så hvordan dine data skal synkroniseres
  • Det var det