Ajour POS

Integrasjonen sikrer at kunder(debitorer), kontoplan og kontant, samt fakturasalg synkroniseres mellom systemene.
Kom i gang

Hva hjelper integrasjonen meg med?

— Intelligent POS-system for restaurant- og detaljbransjen

AUTOMATISK BOKFØRING
Det daglige salget blir automatisk overført til Tripletex og vi hjelper gjerne til med konfigurasjonen i samarbeid med din regnskapsfører, slik at oppsettet blir best mulig for alle parter.

KUNDER
Kunder lastes ned fra Tripletex til Ajour, slik kundene kan behandles direkte i kassasystemet.

FAKTURA
Ajour sin integrerte debitorstyring gjør det mulig å sende faktura direkte til dine kunder og er alltid synkronisert med Tripletex slik at betalingsbetingelser etc. er korrekte. Utover det synkroniseres kundebalanse fra Ajour til Tripletex, om kunde faktureres via kassen.

Se en kort video fra systemet her:

Slik deles dataen

Tripletex
Ajour POS
Kunde
Informasjon om kunde sendes fra Tripletex til Ajour POS
Tripletex
Ajour POS
Kontoplan
Informasjon om kontoplan sendes fra Tripletex til Ajour POS
Tripletex
Ajour POS
Faktura
Informasjon om faktura sendes fra Ajour POS til Tripletex
Tripletex
Ajour POS
Dagsoppgjør
Informasjon om dagsoppgjør sendes fra Ajour POS til Tripletex
Tripletex
Ajour POS

Hvordan kommer jeg i gang?

  1. Nøkkel opprettes i Tripletex med: Beskrivelse: Ajour integrasjon
  2. Navn på applikasjon: AjourAps_ajour ”Brukernøkkel – ID” sendes på no.support@ajourpos.com, hvoretter integrasjon oppsettes.

Integrasjonspartner

Ajour Nordic / Norge AS
Adresse:
Strandveien 33
1366 Lysaker