Avant Legal 365

— Integrasjon av klientregister, saksregister/prosjekt, fakturering, kundereskontro, klientmidler, m.m
Kom i gang

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Ved bruk av integrasjon mellom Avant Legal 365 og Tripletex trenger man bare å opprette og vedlikeholde klienter og saker (prosjekter) i sakssystemet og dette bli da automatisk opprettet og oppdatert i Tripletex. Videre vil ordregrunnlag bli opprettet i Legal 365 inkludert timelistespesifikasjon, som overføres til ordre for fakturering i Tripletex.

Få full reskontro oversikt på klient, sak og fakturanivå i Legal 365, samt klientmidler som forskudd, depositum og andre type klientmidler. Inngående faktura som føres mot prosjekt i Tripletex blir automatisk overført til saken i Legal 365 for viderefakturering.

Slik deles dataen

Tripletex
Avant Legal 365
Utlegg
Informasjon om utlegg sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
Avant Legal 365
Ansatte
Informasjon om ansatte sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
Avant Legal 365
Bilag
Informasjon om bilag sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
Avant Legal 365
Prosjekt
Informasjon om prosjekt sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
Avant Legal 365
Faktura
Informasjon om faktura sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
Avant Legal 365
Ordre
Informasjon om ordre sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
Avant Legal 365
Produkt
Informasjon om produkt sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
Avant Legal 365
Kunde
Informasjon om kunde sendes mellom begge integrasjonene
Tripletex
Avant Legal 365

Hvordan kommer jeg i gang?

Opprett klientnøkkel og bruker i Tripletex og angi det under ERP Integrasjon innstillinger i Avant Legal 365. Dette aktiverer integrasjon av kunder og prosjekter.

Dersom man også ønsker integrasjon av ordre, faktura og bilag må klientnøkkelinformasjon videredeles til Avant IT som konfigurerer dette i integrasjonsmodulen i Microsoft Azure.

Integrasjonspartner

Avant It AS
Adresse:
PB 132 Kalbakken
0902 Oslo