Chat with us, powered by LiveChat

CostTracker

CostTracker er et skybasert innkjøpssystem som gir deg full kontroll på bedriftens innkjøp og kostnader

Fordeler

  • Automatisk overføring av leverandører, kontoer, prosjekter og avdelinger
  • Automatisk overføring og matching av regnskapstransaksjoner
  • Ingen tilleggskostnader, kom i gang på 1-2-3

Dette trenger du

  • Ingen tekniske krav

CostTracker

— innkjøpssystemet for små- og mellomstore bedrifter som ønsker å spare tid og penger på innkjøp

I CostTracker kan du enkelt opprette og godkjenne innkjøpsrekvisisjoner og innkjøpsordre. Innkjøpsordre føres direkte mot et budsjett og matches automatisk mot faktura som gir deg sanntids budsjettkontroll på alle forpliktede kostnader. Aldri mer uventede kostnader!

Smart deling av data setter deg og din bedrift i posisjon til å ta bedre avgjørelser og spare både tid og penger på innkjøp.

«De beste har digitalisert en større del av prosess fra kjøp til betaling (purchase-to-pay) ved implementering av integrert innkjøpssystem». Utdrag fra PWC benchmark 2018* (*https://www.pwc.no/no/publikasjoner/fremtidens-okonomifunksjon.html)

CostTracker er spesielt tilpasset behovet til små- og mellomstore bedrifter som gjør at hele teamet er i gang på få minutter og du unngår etableringskostnader eller kostbare konsulenter.

Prøv CostTracker gratis i 14 dager.

Disse passer integrasjonen for:

CostTracker passer for bedrifter med en vesentlig andel eksterne kostnader som ønsker å spare tid og penger på innkjøp og/eller bedre kostnadskontroll. CostTracker er spesielt godt egnet for prosjektbaserte virksomheter.

Med integrasjonen med Tripletex kommer du raskt i gang og sikrer synkroniserte data mellom de to systemene til enhver tid.

Slik fungerer det:

Når integrasjonen er aktivert vil masterdata overføres automatisk til CostTracker, dette inkluderer

  • Leverandører
  • Avdelinger
  • Prosjekter
  • Hovedbokskontoer

I tillegg kan du velge å overføre regnskapstransaksjoner. Innkjøpsordre matches da i CostTracker og sikrer at du alltid er synkronisert med de endelige kostnadene. Du kan også matche regnskapstransaksjoner hvor det ikke er opprettet innkjøpsordre i CostTracker.

Du velger selv kriteriene for automatisk matching i CostTracker.

Slik kommer du i gang:

Du tar i bruk integrasjonen ved å:

  1. Aktivere API 2.0 og integrasjon i Tripletex
  2. Aktivere mulighet for integrasjon i CostTracker (ta kontakt for å aktivere)
  3. Aktivere integrasjon i CostTracker

Denne integrasjonen er utviklet av:CostTracker.com c/o T&T Innovations AS

Kontakt: support@costtracker.no Tel: 22 22 95 00

Møllesvingen 2 0854 OSLO