Kobler ELinn og Tripletex sammen, slik at dine data automatisk synkroniseres mellom systemene. Det reduserer sjansen for feil og det sparer deg for verdifull tid.
— Skybasert ordresystem for elektrikere med timer, materiell, dokumentasjon og automatisk FDV. Egen uteklient for de som jobber i felt, perfekt tilpasset smarttelefon.
Når du jobber i ELinn vil alle nye ordrer, kunder, timer og varer overføres og opprettes i Tripletex for fakturering og regnskap.
Systemet kan håndtere alle bransjerelaterte utfordringer som materiellavtaler, timeavtaler, varekataloger fra grossistene med rabattfiler og kampanjefiler, autofakt i nelfo format, fdv datablad, risikovurdering, sluttkontroll, kursfortegnelse, samsvarserklæring, og mye mer. Dette administreres via en brukervennlig mobilklient for alle som jobber ute i felt, og en brukervennlig klient for alle som jobber inne.
Dersom du har en regnskapsfører som også benytter Tripletex kan begge jobbe mot samme regnskapssystem, og ingen konvertering av regnskapsdata underveis er nødvendig.
Disse passer integrasjonen for:
- Små og mellomstore elektrobedrifter
- Regnskapsførere som ønsker å flytte elektroklienter over til Tripletex
Slik fungerer det:
Når du jobber i ELinn vil alle nye ordrer, kunder, timer og varer overføres og opprettes i Tripletex for fakturering og regnskap.
Slik kommer du i gang:
- Ta kontakt med oss på post@inprog.no eller ring 40 12 20 00
NB: denne integrasjonen krever at du har bransjeløsning for elektro i Tripletex