Huma

Integrasjonen synkroniserer data mellom Huma og Tripletex ved oppstart og ved behov manuelt, alle endringer sendes fra Huma til Tripletex automatisk.
Kom i gang

Hva hjelper integrasjonen meg med?

— HR-system laget for å bli likt av både HR og de ansatte

Huma lar deg holde orden på personaldokumenter, håndbøker, arbeidskontrakter, oppgaver, intern-nyheter, kompetanse, sertifikater, nøkkeltall, organisasjonsstruktur og mye mer.

Integrasjonen synkroniserer data automatisk mellom systemene. Data fra begge tjenester synkroniseres ved oppstart, og deretter vil alle endringer sendes fra Huma til Tripletex automatisk.

Huma er født på mobil, tar 5 minutter å komme i gang med og gjør det enkelt for alle brukere, ikke bare HR.

Slik deles dataen

Tripletex
Huma
Ansatte
Informasjon om ansatte sendes mellom begge
Tripletex
Huma

Hvordan kommer jeg i gang?

  • Opprett bruker på hu.ma/no/
  • Gå til Systeminnstillinger
  • Velg integrasjoner
  • Velg Tripletex
  • For det neste steget trenger du å hente Employee Token i Tripletex
  • Lim inn Employee Token
  • Velg så hvordan dine data skal synkroniseres

Integrasjonspartner

Huma AS
Adresse:
Rådhusgata 23B
0158 Oslo