Huma

— HR-system laget for å bli likt av både HR og de ansatte

Fordeler

  • Enkelt å bruke for både HR og ansatte
  • Spar tid med automatisk synkronisering av personaldata
  • Kom i gang med et HR-system som snakker med Tripletex på 5 min

Dette trenger du

  • Ingen tekniske krav

Huma

— HR-system laget for å bli likt av både HR og de ansatte

Huma lar deg holde orden på personaldokumenter, håndbøker, arbeidskontrakter, oppgaver, intern-nyheter, kompetanse, sertifikater, nøkkeltall, organisasjonsstruktur og mye mer. Huma er født på mobil, tar 5 minutter å komme igang med og gjør det enkelt for alle brukere, ikke bare HR.

Disse passer integrasjonen for:

Alle som bruker Tripletex og ønsker et enkelt og brukervennlig HR-system som sømløst kan synkronisere personaldata.

Slik fungerer det:

Integrasjonen synkroniserer data fra begge tjenester ved oppstart, og deretter vil alle endringer sendes fra Huma til Tripletex automatisk.

Har du andre spørsmål til integrasjonen er det bare å sende oss en mail på hei@hu.ma eller ta kontakt via chatten på https://hu.ma/no/

Slik kommer du i gang:

  • Opprett bruker på hu.ma/no/
  • Gå til Systeminnstillinger
  • Velg integrasjoner
  • Velg Tripletex
  • For det neste steget trenger du å hente Employee Token i Tripletex
  • Lim inn Employee Token
  • Velg så hvordan dine data skal synkroniseres

Denne integrasjonen er utviklet av:Huma AS

Kontakt: hei@hu.ma Tel: +47 22 55 92 00

Rådhusgata 23B 0158 Oslo