Integrasjonen overfører og synkroniserer automatisk ordre, kunder, produkter, varelager til din nettbutikk, CRM eller annet. Du har mulighet til å bruke våre standard-integrasjoner eller tilpasse integrasjonen til ditt behov.

Integrera AS
— Integrera sin automatiseringsplattform kan hjelpe deg å automatisere oppgaver innenfor blant annet nettbutikk, regnskap, betaling, CRM, ERP og mye mer.
Kom i gangHva hjelper integrasjonen meg med?
Slik deles dataen
Tripletex
Integrera
Ordre
Informasjon om ordre sendes mellom begge systemene
Tripletex
Integrera
Kunder
Informasjon om kunder sendes mellom begge systemene
Tripletex
Integrera
Produkter
Informasjon om produkter sendes mellom begge systemene
Tripletex
Integrera
Lager
Informasjon om lager sendes mellom begge systemene
Tripletex
Integrera
Hvordan kommer jeg i gang?
- Klikk deg inn på https://integrera.no/integrasjoner/Tripletex velg ønsket modul, registrer deg ved å bruke «Kom-i-gang»-skjemaet.
- Vi oppretter tilgang til vår automateringsplattform der du selv kan gå inn å sette opp, og styre dine integrasjoner.
- Du har 30-dager til å teste alle mulighetene vår løsning tilbyr. Vi vil også kontakte deg for å høre om du trenger bistand til å sette opp integrasjonene.
Les mer om våre priser her.