Kobler KeyStone og Tripletex sammen, slik at dine data automatisk synkroniseres mellom systemene. Det reduserer sjansen for feil og det sparer deg for verdifull tid.
— Varelagerhåndtering og prosjektstyring for små og store bedrifter.
Keystone.no er et innovativt programvareselskap basert i Norge. I løpet av de siste 10 årene har vi utviklet programvare fra et operativt synspunkt. Målet vårt er å ha produkter som eliminerer manuell brukerinnsats ved å bruke en trinnvis prosess for å automatisere driften.
Disse passer integrasjonen for
- vedlikehold
- lagerstyring
- utleie
- prosjektstyring
Vi har all historikk på utstyr, oversikt på kost, lokasjon, utleie og vedlikehold. Våre kunder er fra oljebransjen til kunder som driver asfalt-legging og produksjon. Softwaren vår er tilpasningsdyktig, og det er derfor vanskelig å peke ut en spesifikk bransje integrasjonen passer bedre for enn andre.
Slik fungerer det
- Masterdata hentes fra Tripletex.
- Data fra Tripletex til Keystone TOOLS er:
– Kunde og kundekontakter
– Internt personell
– Produkt enhet
– Produkter
– Prosjekter
- Data tilbake fra Keystone TOOLS til Tripletex er:
– Fakturagrunnlag
(- Balanseføring lager i hovedbok.)
Slik kommer du i gang
- Kontakt din Tripletex forhandler for bistand til å aktivere api bruker(e) og avtale for aktivering av integrasjonen.
- API modulen aktiveres i Tripletex kontoer via Selskap -> Vår kundeside -> API 2.0. Dette må gjøres av administrator i kontoen.
- API bruker aktiveres i Keyston Tools ved å gi tilgang til «Has REST API access» og aktuelle roller.
NB: integrasjonen krever at du har Komplettpakken eller bransjeløsning (VVS/Elektro) i Tripletex