Integrasjonen med Next Project krever at du har Tripletex Komplett.
Integrasjonen hjelper deg med å samle all informasjon om dine prosjekter på ett sted og reduserer dobbeltarbeid. Prosjekter og kunder som legges til i Next Project synkroniseres med Tripletex, slik at kostnader kan bokføres på riktig prosjekt.
Kostnader, f.eks. faktura fra leverandør, overføres til tilsvarende prosjekt i Next Project for å kunne faktureres videre til bestilleren og for å få fullstendig økonomisk oppfølging av prosjektene.
Kundefakturaer som opprettes i Next Project synkroniseres også med Tripletex slik at økonomisk ansvarlig for prosjektene alltid kan sikre å få med korrekt grunnlag for fakurering.
Integreringen inkluderer også eksport til Tripletex av rapporterte timer i Next Project slik at du alltid har oversikt og kontroll til lønnskjøring.
Denne integrasjonen krever at du har Tripletex Komplett.
Integrasjonen aktiveres sammen med Nexts konsulenter under implementeringen av Next Project.
Å prøve Tripletex er helt gratis og uforpliktende. Kontoen krever ikke betalingsdetaljer og utløper automatisk etter prøveperioden på 14 dager dersom du ikke ønsker å fortsette.
Hei 👋 Lurer du på noe? Send meg en melding!