Chat with us, powered by LiveChat

Omnium

Order management system for moderne handelsbedrifter

Fordeler

  • Automatisk overføring av kundedata
  • Automatisk overføring av ordredetaljer
  • Automatisk opprettelse av faktura

Dette trenger du

  • Ingen tekniske krav

Omnium

— Moderne handelsopplevelse – helt enkelt!

Omnium er Norges første Order Management System som samler ordre fra alle kanaler og gjør det enkelt for din bedrift å gi profesjonell oppfølging av dine salg og kunder.

Omnium brukes av store bedrifter som Byggmakker, Brav (Swix) og EuroSko, men også av mindre bedrifter som Sparmax og MaxFritid.

Med vår integrasjon med Tripletex får man automatisk alle detaljer om kunden og salget inn i regnskapssystemet samt at faktura kan automatisk opprettes om det skulle være nødvendig.

Disse passer integrasjonen for:

Integrasjonen passer for alle felles kunder av Omnium og Tripletex.

De fleste av Omniums kunder er innen retail og selger sine produkter i flere kanaler som f.eks. fysisk butikk og på nett.

Slik fungerer det:

  1. En kunde legger en ordre i f.eks. nettbutikken.
  2. Ordren behandles i Omnium.
  3. Informasjon om kunden og ordren (inkl. betalingsinformasjon) sendes til Tripletex.

Slik kommer du i gang:

  • Være kunde av Omnium.
  • Være kunde hos Tripletex.

Denne integrasjonen er utviklet av:Omnium AS

Kontakt: info@omnium.no Tel: 22 12 01 01

Hoffsveien 1A 0275 Oslo