Visena

— Utviklet for revisjonsbransjen, sammen med revisjonsbransjen

Fordeler

  • Komplett løsning for revisjonsbransjen
  • Markedslederen for norske revisorer
  • CRM, prosjektoppfølging, digital signering, portal, anti-hvitvaskingskontroll, integrasjon med Alt-Inn og dokumenthåndtering

Dette trenger du

  • Ingen tekniske krav

Visena

— Automatisk synkronisering av CRM-data, fakturaer, utlegg og innbetalinger

Disse passer integrasjonen for:

selskaper som..

  • jobber prosjektorientert
  • har strenge krav til dokumentasjon og prosessgjennomføring
  • opptatt av timeregnskap og kapasitetsbudsjettering

Slik fungerer det:

Så snart integrasjonen er på plass vil følgende automatisk overføres til riktig system i sanntid:

  • kunder og leverandører
  • kontaktpersoner
  • prosjekter
  • fakturaer
  • utlegg og reiseregninger
  • innbetalinger

Slik kommer du i gang:

Vi bistår våre kunder med å komme i gang på en effektiv måte.

Denne integrasjonen er utviklet av:Visena AS

Kontakt: thomas@visena.com Tel: 99 09 01 01